No se que em pasa
Hola bona tarde,
ja fa un temps que sempre que intento tenir relacions sexuals amb alguna persona, amb la qual en cara no habia tingut mai cap relacio d'aquest tipus, no aconsegueixo que s'em aixequi i no entenc perque es, ja que realment son noies que em posen molt i que tinc moltes ganes de mantenir relacions.
Mariona Busto

Hola Alessandro!
Segurament els nervis i la mateixa pressió que et poses, dificulten que l'erecció pugui donar-se amb normalitat. Fixa't que com més pendents estem de que el penis s'aixequi, més probable és que no passi... et recomanem que t'ho prenguis amb calma i la pròxima vegada que estiguis amb una noia et centris a passar-ho bé, a gaudir i deixar que el teu cos es relaxi. Segurament si centres la teva atenció en les sensacions, en pensaments eròtics que t'ajudin a excitar-se, i no estàs tan pendent de l'erecció (sabem que no és fàcil), aquesta aparegui!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Alessandro!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat