novio palles
Holaa,
el meu novio es va fer una palla al meu costat despues de que jo no pogues manternir relacions sexuals perque tenia bastant mal allà (el dia abans ho vam fer, i fa poc que vaig perdre la virginitat, aixi que ho tenia algo dolorit i no podia seguir).
Quan se la va fer va agafar el seu movil i va començar a mirar ties per insta (fa poc temps em vaig queixar de que ell agregava de ties que van semi despullades que fan coses 'guarres' (no son famoses, son ties les quals hi pots parlar i estan a la app nomes per calentar a traves de directes) i mentres estàvem mirant el seu movil em va semblar veure una notificació que parlava amb una d'elles etc, i ell sem va enfadar una mica amb mi ja que veure les persones que segueix es entrar a la seva privacitat, que entenc que té raó en aixo, pero era public).
Al mirar aquestes noies davant meu, que no ho vaig veure ben be però veia que eren stories d'insta segur, doncs que em vaig sentir fatal i ell ni se'n va immutar, perquè estava mirant cap avall, però em va semblar de mols mals modals que fes axo mentres tenia mal i també sobretot em va fer cabrejar molt per dins que quan vaig dirli que em molestava que mires a ties per aquella app fa temps negués que ho feia (ha quedat comprovat que si ho fa i davant meu) i no se si m'hauria de sentir mal que el meu novio fes aquestes coses davant meu.... I a mes a mes, sabia q jo tenia algo de mal i estava mig plorant en silenci, m'havia preguntat que em passava i tal i vaig dirli q era pel mal q jo tenia i q per culpa de això ell no podia tenir sexe aquell moment, i ell despues va i sen va al lavabo un bon rato a tornar-se a pajarla. Ens estimem molt però a vegades té actituds que em molesten, com que es un quejica alguns cops pero si es un noi que es preocupa molt per com estic etc...
Se que sembla que jo tingui la autoestima pels terres etc, però no, aquest tipo de coses me la fan baixar, entenc que els nois no siguin de estar amb una sola persona i tenen la necessitat de tocar-se, però aquell dia no calia que fes aquestes coses, ni tampoc ara m'agradaria tornar a dormir amb ell despues de una nit de sexe, perquè sé que el endemà es fa pajes davant meu, i no se si disfruta ben be del sexe perquè li 'obligo' posar-se condó, quan ell sempre ho feia a pél amb les exs, em va dir que s'ha de acostumar. Crec que es dels que els hi solen agradar molt les noies i em posarà els cuernos en res si es que no me'ls ha posat ja, és molt actiu, i del par de mesos que portem sols hem fet sexe un par de cops.
A mi m'agradaria que almenys demanes que l'estimuli jo però no que faci aquestes coses que fan sentir-me mal, es normal que es comporti així? Els hi passa a tots? M'hauria de preocupar?
Que puc fer? Merci
Mariona Busto

Hola!
Ens transmets molt de patiment... pensem que és important que en puguis parlar amb la teva parella, no té sentit que tot aquest malestar te'l quedis per a tu i que no pugueu aclarir el que està passant en aquestes situacions. Si tu no et sents còmoda quan ell s'està masturbant al teu costat mentre mira vídeos o imatges per insta, és important que en parleu.
Recordeu que la penetració no ho és tot, i que la sexualitat és molt àmplia, podeu jugar, acariciar-vos, abraçar-vos i acaronar-vos la resta del cos! Podeu aprendre entre tots dos una nova manera de gaudir del sexe sense que la penetració hagi de ser el més important.
Llegint-te ens dóna la sensació que la confiança entre vosaltres dos no és massa forta, tu tens dubtes de si et farà el salt, veus coses que no t'agraden i no en podeu parlar en confiança i tranquil·litat... no oblideu que la base d'una relació sana és la confiança, i t'animem a que puguis parlar amb ell de tot això que ens comentes.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat