Nose que fer
He estat uns cuants mesos molt rara per una relacio que ho vaig passar molt malament, no va ser res perque es va ficar per mitg els meus amics, familiars,, ho vaig passar molt malament, arrel d’aixó m’ha marcat molt ya ho he superat amb el temps pero ara no se que fer no tinc ganes de res hem sento buida, no vull sortir de casa no vull fer res ,pero tinc moltes ganes d’encontrar algú, ,que hem faci bé i no hem maregi tant que tingui les coses clares . ( ya que mai he fet res ni me liat , y totes les meves amigues ya s’han liat) . Ya fa mesos que no hem relaciono amb ningun noi enplan de filtregar i aixó
Estrella Dorca

Hola!
Després d'aquesta mala experiència, crec que hauries de canviar d'objectiu. No busquis cap noi per flirtejar i centra't en sortir i relacionar-te amb diferents persones i diferents grups i ambients. És important que després d'una relació que ens ha marcat ens obliguem a passar un temps coneixent gent. És un bon moment per ser molt egoistes i centrar-nos plenament en un mateix: què vull? què m'agrada? Què em ve de gust?
i, sobretot, deixar-nos anar i relacionar-nos amb molts grups diferents per veure amb quines persones connectem més, amb qui ens sentim més còmodes i quin tipus d'amistat volem.
Crec que encara no és moment per buscar algú amb qui flirtejar. Deixa't anar i parla amb totes les persones que vulguis!! Ets lliure!!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico