tot de coses.
Hola, una cosa...
jo tinc 24 anys, fins els 23 apunt de fer 24 no havia tingut relacions sexuals, i ho vam fer 3 cops (en diferents dies) i els 3 cops em va fer molt mal. I també els 3 cops ens va marxar el condó, i un dels cops em vaig prendre la pastilla de l'endemà, però bueno això ja és passat... només vull saber si és normal que em fes tan mal. I jo amb ell no em vaig excitar gens ni estava caxonda ni res, ho vaig fer per fer-ho... i jo no estava gens còmode fent-ho però ho vam fer igual. Jo tinc la mania que penso que encara sóc verge, pel mal que em va fer els 3 cops.
També he pensat si sóc asexual? Podria ser que fos asexual? És que jo quan feia ESO pos si que m'havia masturbat i tal, però ara fa UN MUNT que no en tinc ganes ni res (que potser és pq em prenc moltes pastilles, pel TLP), però no sé de veritat que penso si sóc asexual.
Ja vaig anar amb la llevadora i la ginecòloga, i em van dir que tot estava normal...
Però jo segueixo pensant que algo de la vagina no va bé.
Ah i a part d'això també volia comentar tema tampax, que a veure a mi la regla em dura molt poc i pocs cops m'he posat tampax, i la veritat és que no els trobo gens còmodes, GENS (per això penso que no sé si no tinc vagina o no sé..), i no hi ha manera que em sàpiga posar un tampax... i a més si aconsegueixo posar-me'l o em fa mal o em molesta... Ah, i a l'hora de treure-me'l em fa molt mal.
Mariona Busto

Hola Inna!
Fixa't que ens expliques que quan vas mantenir relacions sexuals no estaves gens excitada, ni còmoda, que ho vas fer per fer-ho... i tot això no ajuda a que les coses vagin bé! És important que ho fem quan realment sentim que ho volem fer, amb la persona amb qui nosaltres vulguem i de la manera que vulguem. Quan hi ha confiança i estàs fent-ho perquè vols, l'excitació és més fàcil que es doni, la lubricació vaginal augmenta i les relacions sexuals es poden gaudir.
Veiem que ja has anat a la llevadora i la ginecòloga per valorar si tot està correctament i en principi et van dir que sí. Si ho vols, també et recomanem que facis una revisió amb una fisioterapeuta especialitzada en sòl pelvià perquè pugui fer-te una valoració i determinar si hi ha quelcom que expliqui el dolor i la incomoditat amb els tampons.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns! Bon estiu!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat