ANSIETAT
Hola, estic realment desesperada, fa cos d'un any vaig estar patint quadres d'ansietat però jo sola vaig poder superar-lo, desde gener han tornat a aparèixer, abans només em marejava, ara noto com dormit el braç esquerra, palpitacions, falta d'aire, sensació de no viure en aquesta realitat.. això si ni rastre dels marejos, he anat a fer-me probes mèdiques de tot tipus i estic bé, ètic a la espera d'un psicòleg però el problema a s'està fent tan gran que no surto gaire de casa perquè per alguna raó em fa por fer-ho, cap dels meus amics m'entén i no se que fer, cap dia estic bé i tranquila de que no em passarà res greu..😭
A algú més li passa? AJUDAAAAA
Estrella Dorca

Hola bonica,
Estàs seguint el pla correcte: detectar-ho, posar-li nom, fer proves mèdiques i buscar ajuda professional.
Parlar amb els amics i amigues és una bona manera de reduir l'ansietat (sempre i quan aquesta amistat t'entengui). Si sents que no t'entenen potser hauràs de buscar altres persones amb qui et sentis més còmode per parlar-ne.
L'ansietat és un trastorn més comú del que sembla i gran part dels adults l'han patit o han tingut alguna simptomatologia. Parla-ho i explica-ho al teu voltant. Però a part, busca estones on deixis l'ansietat a una banda. És a dir, tu mateixa et pots guardar l'ansietat per patir-la a casa i donar-te un espai mentre estàs amb els teus amics. A vegades va bé permetre's una estona sense patiment. Permet-te-la!
De totes maneres, un professional et podrà orientar millor i més específicament a les teves circumstàncies. Veuràs com tot anirà a millor ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico