Estimarlo tant, m'esta matant
Va ser fa 3 dies, a l'acuopolis, jo estaba tant tranquila pensant amb les meves coses en una piscina de aquelles, i ve ell.
Jo portaba molt temps, rallada, perque tots los tíos me trenquen el cor.
I cuan mes o necesitava va apareixer ell. Ens vam Fer amics, i mes tard ens vam besar, va ser la millor sensació que avía tingut en algu, lo millor va venir a dins de laigua, cuan em vaig sumergir en ell, i el peto de después va ser impresionant, el problema es que ell es de Tarragona , i jo de falset, osigui, que está molt lluny, i els dos aviem tingut relacions a distancia, i sabem lo q implica, aixi que permite deixar de sofrir, vam decidir deixar de parlar.
Tot aixo Mesta matant, no puc viure sense ell. I si aixo es accio del desti, espero que s'arregli tot, i que un miracle vingui, i me faci tornar a somriure. Que auria de Fer?
Mariona Busto

Hola Ju##!
Portar una relació a distància no és cosa fàcil...  potser ara mateix heu decidit que no era el moment d'iniciar una relació de parella, perquè tots dos heu tingut males experiències recents, però per què no comenceu per una relació d'amistat que us permeti conèixer-vos una mica millor i poder valorar si més endavant us ve de gust i us sentiu amb forces per alguna cosa més?
Avui en dia, mantenir el contacte amb persones que tenim lluny és fàcil, les xarxes socials i els mòbils ens han facilitat molt la vida. Si en fem un bon ús, us poden permetre seguir en contacte, i conèixer-vos millor! Recorda que iniciar una relació amb una bona amistat, és sempre un bon començament.
Si preferiu no estar en contacte, perquè això us fa patir, pren una mica de distància virtual, emocional i mental d'ell. Fes coses que t'aportin benestar, que t'ajudin a distreure't i centra't en tu, en estar bé! Recorda que la teva felicitat ha de dependre de tu, i només de tu, perquè només així podràs ser lliure!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança! Bon estiu!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat