Pes correcte?
Hola tinc 13 anys, voldria saber si el meu pes esta be si peso massa, si tindria k pesar mes o si estic be, jo crec k m'auria d'aprimar, pero ns.
Medeixo: 1,65 Peso: 56
I tmb magradaria saber si es normal k jo l'any passat a la revisó dels 12 anys Media: 160,5 i Pesava: 55,7 pos va averi una epoca fa uns 4 mesos en la k no tenia gana(hem va passar nomes 2 setmanas o així tmb aig dafegir k aquelles setmanes tenia lautoestima pels terres i odiaba el meu cos)i pesava 53 i media 164( no passa res, no? es per si hem torna a passar aixo de no tenir gana i no menjar i pessar menys de lo k normalment peso pos demanar ajuda.)
Laia Reventós

Hola!
Amb una estatura de 1,65m i un pes de 56kg estàs en un pes normal amb un Índex de Massa Corporal de 20,57. El rang d'un IMC normal es comprèn entre 18,50 i 24.99, així que com pots comprovar estàs dins del rang adequat.
Has de saber que el nostre cos va fluctuant de pes a mesura que anem creixent, i fins els 19-20 anys encara pots créixer. Et pot passar que hi hagi èpoques que tens menys gana de lo normal, però et recomanaria que no t'obsessionessis en el teu pes i en el número que posa a la bàscula. Com t'he dit estàs en el teu pes correcte, així que no et centris massa en aquest aspecte. El més important és portar un estil de vida saludable, portant una alimentació sana i variada i realitzant activitat física diària.
Espero que t'hagi servit d'ajuda.
Laia Raventós,
Psicòloga