Sóc gai
Hola!
El cas es que sóc gai i no ho vull dir, no perquè em doni por de dir-ho, de fet una gran part del meu cercle d’amistats ja ho saben però em dóna rabia això de que un gai, lesbiana, bi... s’hagi d’asseure amb les persones que estima per sortir de l’armari ja que un heterosexual no ho ha de fer. El meu dubte: no sé si dir-ho ja als meus pares o esperarme a tenir novio per dir-ho.
Moltes gràcies per respondre a la meva pregunta!!
Mariona Busto

Hola Ivaan!
Tens tota la raó... no hauríem de donar explicacions sobre la nostra orientació sexual, hauríem de poder viure-la de forma lliure i sense tabús. Com saps, vivim en una societat heteronormativa, és a dir, que si no es diu el contrari, tothom pensa o dóna per fet que som heterosexuals... hem avançat molt amb el pas del temps i cada cop més tenim una ment més oberta, i segur que de mica en mica, tot va sent més fàcil.
Dir-ho o no dir-ho és decisió teva! Tu decideixes què vols fer. El més important és que puguis viure la teva vida i estimar de forma lliure a qui tu vulguis!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns! Bon estiu!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat