Masturbació
Em masturbo molt sovint i mai he tingut relacions sexuals. Cada vegada que em masturbo em costa més arribar a l’orgasme i vaig provant tècniques diferents però he arribat a estar 30 minuts sense arribar a l’orgasme. Tinc molta por que quan arribi la primera vegada el meu cos no reaccioni lo suficientment ràpid i que el noi es cansi de mi pensant que no em posa o algo així. No vull fingir però es que crec que coneixent el meu cos me la jugarà molt al moment del coit.
Què em recomaneu, que no em masturbi? Es que tic molta por de no funcionar bé i de defraudar-lo.
Mariona Busto

Hola Anònima!
Com més ens capfiquem amb l'orgasme, més probable és que aquest no aparegui. L'objectiu de la masturbació, ha de ser passar-ho bé, i com a conseqüència d'estar passant-ho bé, centrades en el plaer i en allò que ens excita, és possible que arribem a l'orgasme. Així doncs, intenta no estar tan pendent de si arriba o no, com de gaudir del moment i de les carícies que t'estàs oferint.
Quan arribi el moment de mantenir relacions sexuals amb algú, també és molt important centrar-se a passar-ho bé, així tot serà més fàcil! Si ens "obsessionem" amb l'orgasme, malament... Fixa't que normalment els nervis normals de les primeres vegades, ja ens fan estar pendent de moltes coses com per no centrar-nos en el moment i en passar-ho bé. Així que estigues tranquil·la!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança! Bon estiu!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat