Ejaculació
Hola bones, estic quedant amb un noi per tenir relacións sexuals i resulta que ejacula molt ràpid. Hi ha alguna manera d q trigui mes?? Jo li dic q quan tingui ganes q pari i em toqui, però no se q fer més.
Cristina Albó

Hola alsago,
No sabem si li passa sempre i en totes les situacions, és a dir, si es masturba ell sol també li costa de controlar? Si el masturbes tu també li passa? Amb sexe oral també li passa? Amb penetració també li passa? Etc...
Si li passa en totes les situacions, el millor és que acudeixi a un professional en sexologia clínica.
El que li has comentat tu és una bona ajuda si detecta el seu punt de no retorn (aquell punt en el que si el sobrepassa, encara que deixi d'estimular-se, ejacularia igual). Si només li passa en la penetració vaginal (és el més habitual), aleshores podríeu dedicar-vos a gaudir del sexe sense penetració.
El sexe és per gaudir, si no us ho passeu bé amb alguna pràctica, no hi jugueu... l'objectiu és jugar i passar-ho bé ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangl.com
">www.helenaangel.com