Empalmat
Hola, sóc un noi de 17 anys i cada matí em llevo tot empalmat.
Crec que això és molt normal, però voldria saber el perquè. De fet, només em dura com a molt 5 minuts.
Gràcies !
Cristina Albó

Hola especial 17,
Les ereccions pel matí són un indicador molt clar de la salut sexual masculina. Aquest fet, s'ha intentat explicar des de diferents vessants de la ciència, una de les explicacions és per la tumescència nocturna del penis (TNP), és una erecció natural causada per la poca quantitat de Noradrenalina, una substància química que el cervell allibera, i que en molta quantitat impetdeix aquest tipus d'ereccions.
Una altra explicació és que està produïda per tenir la bufeta urinària plena. I si és per aquest motiu es una erecció per reflex, ja que estaran estimulats els nervis de la columna vertebral que controlen l'erecció.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com