No se que fer necesitó ajuda
Bones la veritat es que desde ja FA temps a linsta vaig començar a seguir una colla de adolecents de la meva edat de platja d'aro i la veritat es que em deprimeixo pk rores tenen novio i van a festes cada divendres siguin don siguin les festes sempre están a discos tb hi ha una novia que fa la propaganda de el Madness platja (una disco) d'aro i te 14 anys😱 jo hem deprimeixo pk tinc 2 amics un te la meva edat pero no li agraden les discos l'altre te 12 anys i es molt perita i els pares la tracten com de bebe i no pensa en res d'aixo la veritat es que estic molt frustrada i no se que fer
Una abraçada
Fresh.
Estrella Dorca

Hola Fresh,
Pel que m'expliques aquests adolescents d'Instagram es dediquen a això: a promocionar festes i locals on sortir de nit. Segurament és per això que sempre surten contents, envoltats d'amics i mostrant únicament aquesta part de la seva vida.
Instragram és una mica traïdor i només ensenya la part "xula" de la nostra vida i, fins i tot, la part falsificada de la vida.
Crec que és moment que et centris en tu mateixa i en què vols tu. Què és el que t'agrada? Amb quines coses t'ho passes bé? Què t'aporten els teus amics i amigues? Què els aportes tu a ells i elles?
Aquest estiu pots viure'l de dues maneres:
• mirant instagram i envejant la vida (filtrada) que porten altres persones
• proposant tu les sortides i activitats amb els teus amics de veritat ;)
Fes una llista del que voldries fer i comença a programar-ho ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico