Vol parlar amb mi??
Hola!!!! Ja fa gairebé un any que m'agrada un noi i bueno, al principi jo donava molt de mi i després va ser ell però la relació és va refredar molt i bueno, aquest estiu hem parlat un parell de cops ja que em contesta instahistories, però ahir vaig decidir fer com al principi, donar una altre cop de mi i li vaig obrir, vam estar parlant i tot correcte però va haver un moment que em va contestar un pel borde i fredament. La meva pregunta era que si li puc tornar a agradar ja que se li notava una mica fa uns mesos i unes amigues m'ho havien comentat. Però ara veig que tonteja bastant amb una altra noia, però no em deixa de mirar. Existeixen noves oportunitats encara que només haguem sigut amics?
Moltes gràcies!!
Estrella Dorca

Hola Maite,
Primer de tot: això només ho sap ell. I saps què? és possible que ni ell ho tingui clar.
A vegades els nostres sentiments van i venen, com si balléssin a la seva bola. Potser podries provar un nou apropament (obre'l un altre dia), però si ell no contesta, no et segueix el joc o és borde.... ja tindràs la resposta i hauràs de plantejar-te passar pàgina, no creus?
No hi ha problemes per donar "segones oportunitats" als sentiments, sempre hi quan l'altra persona sigui respectuosa i sentim que és recíproc. Sinó... potser és millor volcar les nostres energies a una altra banda ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico