cunfosa
holaaaa!! primer de tot moltes gràcies per la vostre ajuda, ens ajudeu mooolttt (la gent que us critica es pq la gelosia mataa bebess😂)
bnu us volia dir que io ia coneixia a un tiu del poble de vista, pero vem coincidir a unes colonies i doncs que alla vem començar a parlar i estavem SEMPRE junts, la cosa esq ell tenia novia i ps aixo ens fotia molt als dos, pq els dos ens teniem ganes.....la cosa esq quan van acabar auqestes colonies ell va tallar amb la seva novia, i al seguent dia vem quedar per parlar i tal (som superhipermillors amics) i ps sa ma va llençar i jo vaig seguir, total que ahir per la nit per whats va i ma diu que ha mirat la peli de PERDONA SI TE LLAMO AMOR (sempre li dic que de la miri que es molt guai) i ma va dir que m'estima, i que ell sent que som amics i algo mes, la cosa esq jo tmb vaig per ell, pero li vull dir que no vull res, per por de perdre l'amistat pero no estuc segura de que dir.
que farieu ?
li dirieu que si o que no ?
si li dirieu que no, com ho farieu ?
p.d. des de aquell dia 17 de juliol creo, ens liem casi sempre que quedem
gràcies per contestar i ajudar de verirattt❤😋
Cristina Albó

Hola beibeee_,
Nosaltres no podem dir-te què has de fer. Però possiblement la vostra relació si us lieu cada vegada que us veieu, encara que no hagueu dit "som parella" possiblement la vostra relació ja no sigui la mateixa. Però això no sempre ha de significar que vagi pitjor ;)
Si tu vols dir-li que no vols res amb ell per por a que la vostra relació canviï, diga-li així, diga-li que et fa por anar a més amb ell per por que la vostra relació empitjori o vagi malament... és important que puguis ser sincera amb ell, i tenir la confiança per parlar de les coses que us agraden i de les que us fan por.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com