Que he de fer
Hola,
Fa temps que amb la colla d'amics, quan surtim algunes vegades comprem alcohol, i quan ja anem borrachos tenim costum de jugar a 'verdad o atrevimiento' i sempre ens acabem liant entre nosaltres.
La cosa està en que jo m'he liat varies vegades amb una noia (sóc bisexual), a mi no m'agrada liar-me, però quant me lio amb ella és molt diferent, m'agrada molt i cada vegada sento més coses per ella. Sempre ens tirem indirectes, però jo mai m'he atrevit a dir-li el que de veritat sento. Crec que si no li dic ella es liara amb més gent (cosa que entenc que faci), però si li dic em fa por la seva reacció.
Que hauria de fer?
Estrella Dorca

Hola Usuària,
Realment et trobes en un dilema força habitual quan t'agrada algú: l'hi dic o no l'hi dic?
La resposta correcta és fer allò que et faci sentir millor a tu. És a dir, quines opcions tens?
• Callar i veure com s'embolica amb altres persones.
• Ser totalment sincera sobre els teus sentiments i veure quina és la seva reacció (i respectar-la)
• Jugar durant unes setmanes més amb indirectes i estar atenta a veure si et segueix el joc... ;)
Tu has de decidir si et sents més còmode amb el secret o bé prefereixes declarar-te. Tot té el seu risc. Quin vols córrer? patir en silenci la incertesa o assumir un rebuig?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico