estiu i regla
normalment a lestiu no em baixa la regla o si em baixa es molt poc, mai lhe tingut del tot regular i la meva fisio em va dir que em prengués una infusio i em fea fregues amb unes gotes per fer que es vagi regulant ( porto 10 anys amb la regla) durant el curs ha funcionat (marge de 3 dies per banda) pero ara sesta retrassant 1 setmana, li he comentat i em fa deu ser cosa de l'estrès i lonada de calor(com avans) , però, com es possible?? com el meu cos quan fa fred avans intentava que em dures poc 3 dies, pero em venia 3 cops al mes i a lestiu amb el caloret no em vingues pero primavera i tardor 1cop 5 dies?
Cristina Albó

Hola,
Per una banda, el millor seria que aquestes preguntes les respongués la teva ginecòloga, per a poder valorar que no hi hagi cap element hormonal que pugui estar afectant amb el que en comentes.
Per altra banda, la menstruació no és sempre igual de regular en totes les dones i totes les temporades igual. PEr això la paraula "regla" no ens acaba d'agradar massa... ja que si no és un "regla" matemàtica ja pensem que alguna cosa no va bé, i senzillament pot ser que la nostra regla funcioni de forma irregular.
Ara bé, no estria de més que fessis una valoració ginecològica.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com