Mugrons molt grans?
Hola, tinc una inquietud sobre els meus mugrons mai he donat importància al meu cos la veritat perquè sempre he sigut molt planeta i prima pero ara m'he començat a estimar més, a sobre els pits m'ha crescut MOLT de portar top a fer una B 100 i doncs ara hem miro al mirall en roba interior m'encanta perquè m'agrada en meu vos abans només hem mirava al mirall per rentar-me els dents i m'he adonat que tinc el mugrons molt grans, més de lo normal crec ns he vist a altres amigues i no els tenen TANT grans, me germana els te grans pero no tant i ella de pits es igual que jo. Avui m'ha donat per mesurar-los i fan aprox 5cm de diàmetre i crec que això és molt ja que només tinc 15 anys i se suposa que haig de créixer més... Em faríeu un gran favor si poseu alguna d'aquelles imatges com de tots els mugrons que hi ha o algo així... Gràcies <3
Sara Bujalance

Hola!
Primer de tot dir-te que cadascuna de les dones tenim els pits diferents amb mugrons i arèoles més o menys grans. comparar-nos no és la solució en tan que cadascú té la seva anatomia i és inigualable a la del costat. Amb l'arribada de la menstruació i coincidint amb la pubertat, els pits és d'aquelles zones que creixen més, pel fet que es produeix un augment de la producció d'hormones femenines que estimulen el creixement i la maduració dels ovaris. Els pits creixen de cop i pot ser que asimètricament, però mica en mica s'aniran igualant.
Crec que pel que comentes et refereixes a les arèoles, que són les àrees circulars que envolten el mugró. Com he dit abans, així com hi ha infinits tipus i tamanys de pits, també passa el mateix amb les arèoles. Hi ha dones que tenen arèoles més petites, d'altres com tu que mesuren 5cm i d'altres que fins i tot superen els 6cm de diàmetre. cadascú és com és i la bellesa de cadascú està en acceptar-se tal com és, sense entrar en comparacions amb els demés. sempre voldrem tenir allò que tenen els altres i mai deixarem aquesta lluita constant que ens fa ser infeliços. Encara tens 15 anys i els teus pits encara es poden desenvolupar i créixer més fins als 18 anys aproximadament, així que no et preocupis i t'obsessionis amb el tamany.
Et deixo el link amb una foto de diferents tamanys de pits per a que li facis un cop d'ull i vegis que hi ha infinites formes i colors de pits;
Espero que t'hagi servit d'ajuda!
Sara Bujalance,
psicòloga