No se dir “m’agrades”
Hola bon/a matí/tarda/vespre, la cosa és que sóc MOLT tímid i no puc dir a aquella persona que m'agrada, he estat a punt un parell de cops pero no sóc capaç, aleshores, m'agradaria que em diguéssiu, si en sabeu es clar, maneres de fer-li saber a algú que t'agrada sense haver-li de dir. Moltes gràcies.
Mariona Busto

Hola MPB 1002!
Que difícil és el que ens demanes... llançar indirectes, interessar-se per la persona, estar pendent d'ella, dir-li coses boniques, demanar ajuda a algun amic/a perquè li parli de tu i pregunti si entre vosaltres hi ha possibilitats, etc. són maneres indirectes de que l'altra persona pugui pensar que li agrades. De totes maneres, tot poden ser suposicions... i la manera més eficaç és parlar-ho en persona, encara que sabem que això no és gens fàcil de fer.
Si penses o sospites que pots ser correspost, pren-t'ho amb calma i vés fent petits passos d'aproximació, fins que et sentis preparat per dir-li el què sents. Pensa que serà inevitable que et posis nerviós (a tots ens passa ;) ).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat