desitgos, masturbacio, etc...
Hola! Tinc algunes preguntes:
La masturbacio feminina fa mal? O sigui quan entres els dits? Ja que m’agradaria probar-ho
pero me fa una mica de por. Perque lo que sempre he fet (sonarà raro) es posar-me un coixí entre les cames i
fe moviments cap en devant i cap endarrere fins que amb un moment entrava com un plaer que feia com...
que no sentia la meva vagina, i despues me costava molt pixar i per lo que he vist això pase quand t’acabes de
masturbar donc suposo que es un tipus de masturbació no?
Fa un any per allá he comencat a mullar molt les meves calces, i no crec que sigui normal, es com si me pixes a sobre pero sol taco les calces i no el pantaló i a part fa bastanta olor quan obro les cames o algo aixi donc venia a preguntar si era normal?
I la última pregunta es, que de tant en tant no molt sovint tinc ganes de follar o coses així, i encara soc vierge
o sigui que mai ho he fet donc hos volia preguntar si era normal?
Mariona Busto

Hola Anónim!
Anem per parts...
La masturbació no ha de fer mal, al contrari, ha de produir plaer. El clítoris, situat a la part externa de la vagina, és a dir per fora, serveix única i exclusivament per proporcionar-nos plaer, per tant, l'estimulació directa o indirecta del clítoris t'ajudarà a començar a experimentar sensacions agradables. Així doncs, pots començar per aquí, i si et ve de gust, pots provar d'introduir, a poc a poc, un dit dins de la teva vagina. Si ho vols, ajuda't amb un mirallet, així podràs observar bé la teva vulva, l'entrada de la vagina, el clítoris, etc.
El que fas amb el coixí sí que podria considerar-se masturbació, de fet hi ha moltes noies que per aquí el consultori ens han explicat que ho fan d'aquesta manera i que els hi agrada. Així que no hi ha cap problema, si fent-ho així, i amb el fregament dels genitals amb el coixí aconsegueixes sensacions agradables.
Pel que fa a mullar les calcetes, deu ser que ha augmentat la quantitat de flux vaginal, i això a l'adolescència és completament normal. Totes les noies tenim flux vaginal. Els genitals fan olor, però no és una olor desagradable. Si mai notes molèsties, picors, olor molt desagradable o quelcom que s'escapa de l'habitual, et recomanem que vagis al ginecòleg perquè pugui valorar-ho.
I per últim, que la teva curiositat per la sexualitat hagi augmentat també és completament normal a l'adolescència. Sol ser el moment del nostre cicle vital on comencem a experimentar de forma conscient amb la nostra sexualitat i comencem a tenir ganes de sexualitat compartida amb una altra persona. Així que tranquil·la!
Esperem haver respost a tots els teus dubtes!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança! Bon estiu!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat