Problema Greu!!!transtorn???
Hola desde fa uns anys tinc un problema m he obssesionat amb explotar me els grans de la pell ,desde els de les canes find els de la cara els de l esquena ... Tots
Ho faig tanto sobint i amb tanta força que tinc les cames plebes de ferides en total l estiu no he pogut portar pantalones curts i m horroriza anar a la playa el caso es que jo m en adono i intento parar pero no puc es superior a mi Ho faig ja gairebe sense adonarme. Ho he comentar amb metge i amb un psicoleg pero no Li donen gaire importancia i creieume que la te i les soluciones son a surdes i no funcionen, es basen totes en l auto control i realmente en resulta imposible controlar Ho estic desesperada tandebo hem pugeu ajudar❤️
Sara Bujalance

Hola Francis!
Segurament aquesta tendència repetida a petar-te els granets sigui donada per una forta angoixa-ansietat de base i és la teva forma d'exterioritzar-ho. Pel que comentes és un tema greu que no s'hauria de deixar passar. Em sorprèn que no rebessis una atenció més personalitzada per part dels professionals.
Els teus pares ho saben? Ells sabran com ajudar-te i t'acompayaran en aquesta fase que estàs passant i que necessita solventar-se lo abans possible. Acudiu a uns altres professionals experts per tal de trobar diferents opinions (metges dermatòlegs, psicòlegs, etc).
Les tècniques d'autocontrol són eficaces sempre i quan hi hagi un acompanyament per part del professional i et pugui guiar en aquestes, així com tractar el problema de base que et fa arribar a tal extrem de petar-te els grans incontroladament.
Espero que t'hagi servit d'ajuda i gràcies per confiar en nosaltres
Sara Bujalance,
Psicòloga