Masturbació
Bon dia, primer de tot agrair-vos tot el que feu...
Segon, quan em masturbo ho faig acariciant la zona del clítoris i després em faig dits... el problema es que només em cap un dit i tampoc arriba gaire profund, he probat a posar-me dos i no em dona plaer, es mes... em fa una mica de mal. Encara no tinc la regla, pot ser per això? o no té res a veure? Em podrieu donar alguns consells per sentir més plar, pliis?
pd: quan em masturbo normalment penso en coses eròtiques i així...
Mariona Busto

Hola anònim!
Moltes gràcies pels teus comentaris! :)
El clítoris és la zona més sensible i que la seva única funció és produir-nos plaer! Per tant, és completament normal que quan t'estimules aquesta zona i els seus voltants, experimentis plaer i t'agradi. Dins de la vagina i amb la introducció dels dits no notaràs tant plaer com quan acarones el clítoris (i els voltants).
Que no tinguis la regla encara no té res a veure, així que tranquil·la! De mica en mica aniràs coneixent millor el teu cos i el teu plaer! Ah! I fantàstic que pensis en coses eròtiques que t'ajudin a incrementar l'excitació i el plaer ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança! Bon estiu!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat