Incapaç d'apropar-me
Hola,
Resulta que m'agrada molt un noi de 2n de batxillerat de l'institut al que he entrat aquest any. El vaig veure a principi de curs i ja em va cridar l'atenció, però no vaig fer gaire cas perquè en aquell moment encara no em sentia del tot bé en el nou institut i, per tant, tenia altres prioritats.
Més tard, em va agradar un noi de la classe, però no va arribar a res, ja tenia nòvia. Així doncs, vaig pensar de nou en el noi que m'havia cridat l'atenció a principi de curs. Em vaig adonar que havia perdut molt el temps pensant en el noi de classe i que el que realment m'interessava era ell. De vegades ens miràvem i, fins i tot, semblava que s'alegrés de veure'm, però mai vaig ser capaç de començar a parlar amb ell.
Ser que és un noi intel·ligent, simpàtic, graciós, esportista... En conclusió té tot el que m'agrada en un noi i ara ni tan sols sé si el tornaré a veure perquè el curs escolar s'ha acabat i entrarà a la universitat l'any vinent.
Una amiga meva el segueix a instagram i sembla que no té nòvia, però ser que d'aquesta manera no arribo enlloc, no avenço. A més a més, jo no en tinc ni tampoc intenció de tenir-ne, no penso que ajudés massa. Per si fós poc, l'any que ve el seu pare em donarà català, ja que és professor de l'institut.
No sé què fer, estic farta de ser tan poc atrevida amb els nois i aquest noi m'encanta, n de debò. Així que si em poguéssiu donar consells, em faríeu un grandíssim favor.
Estrella Dorca

Hola Sophie,
A primera vista sembla que aquest noi té totes les "qualitats" que busques en una persona, oi?
Però això s'ha de comprovar! S'ha de veure si tota aquesta idealització és real o no. I l'única manera de fer-ho és parlant amb ell i comprovar-hi directament!
Quines opcions tens?
• obrir un compte d'instagram i començar a seguir-lo i parlar amb ell
• demanar-li a la teva amiga que parli amb ell sobre tu (i si ell té ganes de conèixer-te, passar-li el teu número).
• Buscar algun amic que tingueu en comú i demanar-li que te'l presenti ;)
No es tracta que vagis amb la intenció de tenir-hi una relació sinó, simplement, de conèixer-lo i saber com és.
Busca la manera que s'ajusta més al teu caràcter i amb la que et sentis més còmode i endavant!
Ah! una última cosa: dedicar un temps a conèixer una persona per saber si és interessant per tu, no és perdre el temps! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico