COM PUC SABER SI SOC TRANS?
Des de ben petita sempre he sigu molt masculina. M'encantava fer-me passar per un noi i vestir-me com a tal. Fa uns anys vaig descobrir que m'agradaven les noies, pero des de fa un temps el meu cos está fent un canvi radical i començo a veure que no hem sento còmode. Mai he sigut molt afeminada i ara amb els canvis de nena a dona encara hem sento pitjor amb el meu cos. Sento que hi han parts que no hi tindrien que estar allá.
Intento veurem com a noi, per saber si es aixó el que hem passa pero no aconsegueixo veurem com a tal. No sé si es per por a la societat o com hem pot veure la gent o perque veritablement no hem sento noi i només sóc una noia masculina.
M'agradaría que els meus pares no sapiguesin res d'aixó fins tenir clar que soc i que vull, per aixó no he demanat ajuda psicologica personal.
Com puc saber si soc trans o no?
Moltes grácies.
Estrella Dorca

Hola!
És fantàstic que estiguis revisant si et sents còmode amb el teu cos i com això afecta a la teva autoestima i a la teva identitat. Crec que la teva consulta és massa íntima i complexa per respondre-la a través del consultori.
Sincerament crec que estaria bé buscar ajuda psicològica en tot aquest procés d'autoanàlisi i no és necessari que ho expliquis detalladament als teus pares (pots dir-los que et trobes en un moment de desorientació i que t'agradaria treballar-ho amb un professional). Veuràs com ho entenen ;)
Et deixo aquesta organització per si et resoldre alguns dubtes més específics: http://www.lambda.cat/index.php/serveis/informacio
" target="_blank" style="background-color: rgb(255, 255, 255);">Casal Lambda.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico