Buida
Hola, he remarcat que desde fa un temps em sento com buida ni trista ni feliç no se com explicarho. Dies estic contenta, dies estic trista, no se perque em sento aixi.
Quan parlo amb la gent es com si no tingues emocio a la cara no se es rqro mai m'ha passat algo aixi. Nomes vull estar sola, sortir sola, no tinc ganes de parlar amv ningu i nomes tinc hanes de plorar. Ploro quan em dutxo perk no m'escoltin a casa o quand ningu hi es, la nit.
No sé que em passa, es potser depressio? O ansietat?
Intento fer coses, penjar coses a l'instastory com la gent pero no em sento feliç fentho no se estic perdudissima
Estrella Dorca

Hola,
Encara que no t'ho sembli, hi ha moltes persones que reaccionen de la mateixa manera: simular una vida perfecta i fantàstica a través d'instagram. I això no ajuda a sentir-se millor ni sentir-se més integrat en el món.
Pel que expliques, el primer que has de fer és compartir-ho amb les persones que estimes. Treu-te la màscara i deixa que els altres et puguin ajudar. Parla, parla i parla. Treu tot el que et passa, les reflexions que tens, els dubtes que sents, les pors que hi ha amagades.... A vegades no podem "arreglar la situació", però si compartim les emocions que ens genera, podem sentir-nos més acompanyats i més units als altres.
A vegades el nostre cos ens demana un moment de recollida amb els altres, d'escolta d'un mateix i de redefinició dels propis valors. Potser és el teu moment....
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico