No se com
Bon dia, tinc un problema i es el següent: estic amb un noi i vull perdre la virginitat amb ell, el problema és que quan em va intentar ficar els dits em va fer mal i tinc por de que no pogui ficarme la seu membre o alguna cosa així. També ell és més gran que jo, físicament, es a dir ell es un cap mes gran que jo i no se quina es la millor postura per perdre la virginitat i em diuen que es ella abaix i ell a dalt, però em pot xafar? Aii...
Perdo per algunes faltes d'ortografia, tinc presa i moltes gràcies per ajudar-me
Mariona Busto

Hola Khalessie!
No tingueu pressa, a poc a poc. Si amb els dits et fa mal, no intenteu encara la penetració. Fixa't que si anem directament a introduir els dits o el penis dins de la teva vagina, no donem temps al teu cos a que s'exciti, es relaxi i per tant la penetració pot resultar dolorosa o molesta. Per tant, calma i tranquil·litat!
Us recomanem que us dediqueu temps, que no aneu directament a tocar els genitals, que us acaricieu tot el cos, que jugueu, que us acaroneu i veureu com el vostre cos va responent a l'excitació, la lubricació vaginal augmentarà i aniràs notant que estàs més relaxada.
No hi ha una postura única per "perdre la virginitat" ho podeu fer de la manera en la qual estigueu còmodes tots dos. Sí que és cert que generalment la postura d'ell a sobre i tu a sota, o el revés, solen ser les més utilitzades al començament. No pateixis per si et xafarà, ell haurà de fer força amb els braços per evitar xafar-te. Veuràs que trobeu la manera de no fer-vos mal.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat