masturbacioooo
hola, primer de tot vull agrair tot el treball que feu.
Ja vaig escriure aquesta pregunta pero crec que no leu publicat, m'encataria que em, respomguesiu.
jo soc una persona que te molta confiança amb els seus pares, i doncss jo ja fa temps que em masturbo pero aquestes ultimes setmanes no arribaba al orgasme, els hi vaig explicar el problema als meus pares i em van dir que m'intentarien masturbar ells perque arribes al orgasme, al final nomes em va fer dits el meu pare i li vaig dir que em fes el mateix que li feia a la meva mare i no se que em va fer q vaig tenir el millor orgaseme de la meva vida, em van reglar un vibtador pero tampoc arribo al orgasme i nomes arribo quan em mastruba el meu pare, com jo tinc costum a masturbarme cada dia doncs ara ell m'ho f cada dia i va aver un dia en que no estava la meva mare a casa i em va dir que si es podia mastrubar ell amb mi i li vagi dir que si depsres al principi em va obilgar a menjarli pero despres em va agradar i ho vaig fer peruq jo volia. la meva pregunta es
com puc fer per masturbarme sola i arribar al orgasme?
i si em vaig empasar semen puc estar embarasada?
Cristina Albó

Hola,
Si les teves preguntes són "com puc masturbar-me sola i arribar a l'orgasme? " i "si em vaig empassar semen puc estar embarassada?", ens sembla força desconnectat de la realitat que ens expliques.
La situació que ens expliques és gravíssima, una cosa és que els pares ens donin algun recurs, alguna idea o ens expliquin com funciona la sexualitat masculina i femenina. Ara bé, d'aquí a que un pare o una mare masturbin al seu fill o filla, o que facin una masturbació acompanyats, o que practiquin sexe oral amb els seus fills o filles, hi ha un troç. el que descrius és una situació d'abús sexual i és molt greu.
Et recomanem que no torni a passar i que si torna a passar acudeixis a una comissaria dels Mossos d'Esquadra i denunciïs el que està passant a casa teva.
Una abraçada enorme!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com