No se k fer
Hola
El k em passa es k jo em veig be quan em miro al mirall, es a dir k no em veig grassa. Pero medeixo 1,65 i peso 70 kilos. No se si peso massa.
Sara Bujalance

Hola!
Abans de tot, dir-te que una talla i pes no han de determinar la teva felicitat o comoditat amb el teu cos. Si tu ja estàs còmode i et veus bé com estàs, és la opinió fonamental i ningú ni cap número a la balança t'han de fer canviar d'opinió.
Pel que dius mesures 1,65m i peses 70kg. Definitivament no peses massa. És possible que tu estiguessis còmode amb el teu cos, com comentes, però que per influències externes t'hagis arribat a qüestionar si estaves en un pes adequat o no.
Dir-te que ningú pot imposar-te un pes estàndard mentre estiguis tu feliç tal i com et veus.
El més important és portar una vida saludable; fer activitat física i portar una alimentació saludable, i no tan les mesures del teu cos.
Espero haver-te ajudat!
Sara Bujalance,
Psicòloga