K FAIG?!
Hola, soc una noia amb parella pero resulta k ara estic penjada pel meu germanastre i em vaig liar amb ell, no ho sap ningu:$ ke faig? No vull deixar al meu novio perke no tinc motius i x la meva reputacio pero tampoc vull estar amb el meu germanastre, AJUDA SIUSPLAU!
InterPersonal

Hola!! Amb el teu germanastre compartiu llaços de sang? Si és que si, la cosa es complica però si no és així, bé, hauràs d'esbrinar quin dels dos t'agrada més, si el teu nòvio o ell, ja que intentar fer com si no sentissis res no funciona gaire... Si pel que sigui decidissis intentar-ho amb ell, és important que ho expliqueu als vostres pares ja que si conviviu i sou menors d'edat ells voldran posar-vos certs límits i normes dins de casa.
Ara et toca decidir-te, pensa bé amb quins dels dos vols estar
Sort!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat