IMATGE PENIS
Bona tarde,
gracies per la vostra atenció i les vostres respostes. Us volia consultar una inquietud que tinc que em provoca un poc de vergonya. És la mida i gruix del meu penis en repos. La majoria dels cops es molt petit en repós i molt primet. Alguns cops te una mida mes grandeta però es poc frequent. I quan faig esport sempre es petit. En canvi, quan esta en erecció te una mida bona, com la mitjana de la gent en erecció. A que es degut que sigui tant petit en estat de repos? fa anys pensava que era perque no havia madurat i ja em creixeria però ara....ja tinc 27 i no se que pensar. I em fa vergonya per exemple quan em dutxo en un lloc públic (com pugue ser un vestidor del gym). Espero la vostra ajuda. Moltes gracies!
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapo!
Entenem la teva preocupació, els homes tenen tendència a donar molta importancia al penis i pot arribar a influir en la vostra autoestima i imatge corporal.
Primer de tot és important que sàpigues que el que expliques és absolutament normal, el penis en repòs i en erecció sempre canvien de mida. Cada penis és diferent. Hi ha nois en que la mida del penis varia poc de repòs a erecció i altres en que varia molt i per tant la diferència es fa molt present, com el que expliques que a tu et passa.
És important que tinguis en compte que la sexualitat va molt més enllà de la mida del penis i per tant intenta gaudir de la sexualitat de manera completa.
Et recomanem si tens més dubtes que puguis escriure al consultori de sexualitat, segur que ells també poden orientar-te en relació a la teva preocupació.
Carlota López Ballestar
Psicòloga