ginee
Nomes he tingut sex1 cop i me mare, sense q ho sabes, mha dit que haig de anar al metge... passa q em fa molta porr... No tinc cap anomalia ni res, pero em preocupaia tenir una ets silenciosa.
Em podeu dir trucs x no tenir tanta por? en serio men fa molta, tinc 19 anys, mersi
Cristina Albó

Hola,
No has de tenir por, la ginecòloga et farà una exploració i si ho considera et farà una citologia per veure si hi ha quelcom que s'hagi de tractar. Si tot està correcte genial, segueix tenint cura de la salut sexual, utilitza el preservatiu a l'hora de practicar sexe oral i penetració, i ja està. Si detecta alguna infecció, serà millor que ho faci, no? Si en tens alguna, serà millor detectar-la quan abans millor i posar en marxa el tractament. El problema ve quan tenim una ITS o qualsevol altre malaltia i no la detectem!
Per tant, calma, tot és per salut ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - wommum
@Helenangelpsico
http://www.wommum.com
">www.wommum.com