Problemes amb la ejaculació
Bones Adolescents,
Fa uns mesos vaig començar amb la meva parella actual i ja hem mantingut bastantes relacions sexuals i tinc un problema que hem preocupa. No soc capaç d'acabar mai, és lunic problema, puc durar hores però acabo, en canvi si hem masturbo sol no tinc problema. No sé si és psicologic per alguna por que tingui o perque no estic acostumat (son els primers cops que ho faig) o és alguna cosa més seriosa.
Mariona Busto

Hola Bernat!
Entenem que quan estàs sol no tens cap dificultat en arribar a l'orgasme i ejacular, oi? Quan estàs amb parella, només tens dificultats amb la penetració o també amb la masturbació o el sexe oral?
Pel que ens expliques en la teva consulta i veient que quan estàs sol no tens cap dificultat, segurament no et deixis anar del tot quan estàs amb la teva parella pels nervis, per por o vergonya, o per l'excessiva autoobservació (és a dir, estar més dependent de si s'arribarà a l'orgasme que de passar-ho bé). Hi ha molts nois que els hi passa, i normalment són aquests nervis de les primeres vegades que poden dificultar-nos les coses.
Potser podríeu començar amb la masturbació, que li ensenyis com ho fas, i fent-t'ho tu sol, pot agafar la mà de la teva parella perquè t'estimuli alhora. A poc a poc, sense presses, i intentant centrar-vos en passar-vos-ho bé.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat