Nose que fer :O
Mira.. Tinc 13 anys i m'agrada un noi del meu institut que te dos anys més que jo. Al novembre parlavem molt i tontejavem, però em va deixar de parlar durant dos setmanes perque li van dir que jo tontejava amb altres(cosa que es mentida) fins que el vaig obrir jo i li vaig dir que era mentida; em va creure i tornem a parlar. A mi encara m'agrada pero jo a ell nouse, segons altra gent que han parlat amb ell, diu que no sap si es toteig el que passa entre naltrus, parlem casi cada dia, uns dies mobra ell i els altres jo. Avegades cuan passa pel pasadis em toca al braç pero al parlar pel wats ensec em tira indirectes i ensec no.. Com puc saber si li agrado? ajuda rapid porfins.
InterPersonal

Hola!! Per saber amb total seguretat si li agrades a algú només hi ha una via, preguntar-li. Tot el demès seran sempre suposicions. Ara bé, pots preguntar-li directament o bé fer servir una via més indirecta com pot ser el wats o fins i tot alguna amiga que et doni un cop de mà. Sigui com sigui, sense la pregunta en qüestió no pots assegurar només per la seva actitut si et va al darrera o no. És clar que pots intuïr-ho però sense posar mai la mà al foc.
Per tant, sigues valenta i pregunta-li per sortir de dubtes!
Molts ànims!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat