Jejejjejejejen
Tinc el cabell molt sec i a vegades em poso oli doliva verge pero quines altres maneres hi ha per mo tneir el cabell sec i pk el tinc sec?
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
Hi ha varies coses que pots fer per tenir el cabell menys sec. El primer de tot és que miris de no utilitzar productes pel cabell que tinguin alcohol, el resequen molt. Mira les etiquetes a l'hora de comprar el xampú. També et recomano que compris productes de qualitat i a poder ser el més naturals possibles.
Es recomana que les persones amb un cabell sec tinguin el cabell curt o mitja melena perquè el cabell molt llarg facilita que estigui més sec i es debilitin les puntes.
Al estiu si vas a la platja o a la piscina posa algún producte que el protegeixi del sol, ja que també el reseca.
Un cop cada 15 dies et pots fer una mascarilla i la resta de dies et pots posar un acondicionador específic pel teu tipus de cabell.
Recorda també que secar-te el cabell amb planxa i secador també fa que el cabell estigui més sec. Intenta deixar que es sequi a l'aire.
Espero que aquests tips et serveixin.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga