Postures sexuals
Hola,
Tenc 18 anys i fa 5 anys que tenc al•lot. El problema és que cada vegada que ho feim, la postura es la mateixa (jo abaix i ell adalt amb el control de la penetració) i ens agradaria que ens ajudessis amb algunes postures diferents, incluent les mes rares que hi ha al mercat. Graciies, us ho agrairem.
També ens agradaria que ens donassis algins consells per el sexe premilinar, ja que sempre començam amb els dits, pajes...
Gracies
Mariona Busto

Hola Nurii❤!
Doncs hi ha tantes postures com us pugueu imaginar! Només es tracta que, si us ve de gust, comenceu a provar i experimentar amb postures diferents. Què passa si et poses tu a sobre i ell a sota? O per exemple de costat? I drets? Les possibilitats són moltíssimes!
Pel que fa als "preliminars" que dius, passa una miqueta com amb les postures, que passa si varieu l'ordre i no ho feu sempre igual? Segur que us sorpreneu!
Feu servir la vostra imaginació i feu tot allò que us vingui de gust als dos!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat