Relació
Hola, tinc un dupte. M'agrada un noi, bueno, un home que em dobla l'edat, jo tinc 15 anys i ell té 30. Estem de rollo, però no se que fer. També vull tenir algo més que estar de rollo amb ell, com tenir una relació. Les meves amigues diuen que estic boja... Que puc fer?? Ajuda!!
InterPersonal

Hola, a veure, és veritat que la gent que t'envolta i la societat en general els costa acceptar una relació amb una diferència d'edat tan gran, però a vegades aquestes coses passen i no és fàcil deixar-ho de banda. Si tu tens clar que vols alguna cosa més seriosa amb ell, li hauries de dir, ell ho ha de saber, per poder actuar amb conseqüència. Està clar que si només teniu un rotllo, segurament és per evitar que la gent acabi adonant-se que esteu junts i si tinguessiu una relació més seriosa, inevitablement la gent ho sabria i hauríeu de fer front a crítiques i opinions diverses. Estàs preparada per enfrontar-t'hi? Pensa que els primers que voldran dir-hi alguna cosa seran els teus pares i pot ser que no aprovin la teva relació, per tant, pensa bé a què t'hauràs d'enfrontar i si continues tenint tan clar que vols alguna cosa més, parla amb la teva parella i intenteu arribar a una solució satisfactòria pels dos.
Molts ànims!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat