depilacio penis
Bon dia,
us volia fer una consulta sobre la depilació púbica. Fa anys que intento depilar-me el pubís però ho faig com puc. Com ho puc fer sense utilizar la cera? quin es el millor metode? ja que per exemple la bossa dels ous es molt tova i em fa temor tallar-me en la gillete. Moltes gracies!
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapo!
Moltes gràcies per escriure al consultori.
Hi ha varies formes de poder-te depilar:
-Depilació en cera: tardarà més en créixer i et deixarà la zona més suau. Tot i així si esculls aquesta opció ves a un centre de depilació perquè la zona és molt sensible i s’ha d’anar en compte.
-Depilació laser: és dolorós i té un cost econòmic més elevat. Et recomano que t’ho plantegis més endavant.
Depilació amb Gillette: és fàcil, ràpid i ho pots fer tu. Tens que anar en compte de no tallar-te i de no passar molts cops per que la zona no s’irriti.
Depilació amb cremes: és ràpid, fàcil i tarda més en sortir. A vegades la pell s’irrita. Et recomanem que després et posis crema.
En aquesta pagina web podràs trobar consells més específics. Et recomano consultar-la.
Una abraçada!
Carlota López Ballstar
Psicòloga