Explicació
Doncs bé, aquesta és la meva consulta:
El que a mi em passa és que sento que hi ha molta gent que parla del sexe oral, dels preliminars etc...
I el meu problema és que no sé que són. El meu novio alguna vegada m'ha dit que s'imagina fent-m'ho i tal... i a mi, la veritat és que m'agradaria saber una mica, per així poder-los comentar, això sí, sense posar'los en pràctica encara...
Així que la meva pregunta és: quins tipus de sexe hi ha i que són cada un, és a dir, com s'executen?
Moltes gràcies, i per cert, m'encanta la feina que feu!
Cristina Albó

Hola Tina13,
Ens encanta la teva consulta! Tens raó en que sovint es parla de sexe però poques vegades s'explica què és i en què consisteix cada cosa.
A nosaltres ens agrada exlicar-ho de la següent manera: en el sexe hi ha tres tipus de joc, podem jugar a tocar, podem jugar a llepar i podem jugar a introduir. I dins d'aquests grans blocs hi ha les pràctiques concretes.
• Jocs on es toca:
• Masturbació individual: estimular els nostres propis genitals i el nostre propi cos per a obtenir plaer.
• Masturbació en parella: estimular els genitals i el cos de l'altre persona per a que obtingui plaer alhora que un mateix gaudeix del contacte amb l'altre persona. I que l'altre persona estimuli els teus genitals i el teu cos per a que tu obtinguis plaer. Sovint cal ensenyar a l'altre de quina manera t'agrada estimular-te i t'agrada sentir plaer.
• Massatges.
• Caricies.
• Petons: també són un joc on es llepa.
• Jocs on es llepa:
• Sexe oral: consisteix en estimular els genitals de l'altre amb la llengua i la boca. I en que l'altre t'estimuli a tu els genitals amb la llengua i la boca.
• Petons.
• Jocs on s'introdueix:
• Penetració vaginal: s'introdueix el penis dins la vagina (penis o vibrador).
• Penetració anal: si és sexe anal a una noia, s'introdueix el penis (o dit) dins l'anus, si és sexe anal a un noi, s'introdueix dit o joguina eròtica dissenyada per específicament per a l'anus.
I després d'aqueste bàsiques hi ha variacions, però en general aquest seria el resum ;)
Si tens més dubtes o alguna cosa no queda clara, torna'ns a preguntar ;)
Moltes gràcies per la confiança i per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com