On quedem?
Hola! Porto un mes i mig amb el meu rotllet!. Ja vam fer sexe una vegada, i tot bé, tot i que estem una mica lluny ell es del maresme i jo del Baix empordà! Volem veurens i tenir una mica de privacitat, però nosé com dirli als meus pares ja que no som res. Podeu donarme algun consell per poder quedar amb ell! Emcara no estem preparats per dirli als nostresbpares! També si podeu, doneume consell per no ejacular tant rapid, perque aixó em preocupa! Gràcies
Mariona Busto

Hola Jordi12!
Doncs pots dir que vols quedar amb un amic, no? De moment no sou parella, però sí que sou amics, oi? Doncs aquest pot ser un bon argument! ;)
Quan estem mantenint relacions sexuals, estem excitats i l'estimulació que estem rebent és amb un ritme orgàsmic, és completament normal ejacular relativament de pressa. Una manera per guanyar una miqueta més de confiança i de coneixement en la nostra resposta sexual, pot aconseguir-se a través de la masturbació. La idea és aprendre a detectar el punt de no retorn, que és aquell punt en el qual encara que deixis d'estimular el penis, ejacularàs de totes maneres. Si aprens a detectar bé aquest punt, pots afluixar el ritme o la intensitat de l'estimulació, just abans d'arribar-hi per tal d'allargar una miqueta més el moment de l'ejaculació.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat