parella problems
Hola!!
Aquesta consulta esta mes orientada als problemes de parella... espero q mel pogueu resoldre
L'altre dia li vaig dir al meu novio q em fotia rabia q mires ties per privat, el tio a sobre no dissimula massa pq es pot veure en un lloc concret de la aplicacio... quan li vaig dir es va enrabiar i fins i tot ell creia q no estava be que l'espiés (no ho feia gaire) i estic molt arrepentida per mirarho i per haverli dit, ja que nose si ens pot portar a problemes a llarg plaç, per sort vam acabar be, pero vull saber si m'ha perdonat del tot.. com ho puc saber o com li puc dir??
Una altre pregunta que tinc es quan de temps cal passar mes o mens per a presentar als nostres pares? 3 mesos es poc, veritat qe no esta consolidat? A patir de quan creieu mes o menys? les meves amigues creuen que 3 mesos es poc
Moltes grciesss!
Mariona Busto

Hola!
Doncs per saber si està encara enfadat o si ja t'ha perdonat, hauràs de parlar amb ell. Fixa't que la base d'una relació de parella sana, és la confiança. Si hem d'espiar el mòbil de la nostra parella, és que hi ha quelcom que no està funcionant del tot bé. Així que una manera de guanyar en confiança i millorar la vostra relació de parella és que en pugueu parlar, que pugueu treure els vostres dubtes i inseguretats, per tal d'enfortir la relació, però mai des del control, la desconfiança o fent coses d'amagades.
Pel que fa a la segona pregunta, no hi ha un temps concret en el qual es consideri que és el moment ideal per presentar la parella a casa, cada relació és diferent i és important que tu valoris en quin punt està la vostra relació i si creus que és ara el moment de presentar-lo o bé esperar una mica més. La decisió és vostra!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat