Llavis interns per fora?
Hola!
És que tinc un problema, és que tinc els llavis del xixi com per fora, no dic els que són externs, els de carn, sinó els que en teoria han d'estar dins d'aquests, que els tinc per fora, i no sé si és normal, em podríeu dir si és normal i no o si es molt comú. És que lo pitjor és que les meves amigues diuen que no és normal i no sé que fer, potser m'ho he d'operar o algo per l'estil, i a sobre els llavis interns per fora que tinc al xixi estan com molt sortits i estan arrugats. Necessito ajuda!
Mariona Busto

Hola Forquilla!
La teva vulva és completament normal! Hi ha tantes vulves diferents com noies en el món. Algunes tenen els llavis menors que sobresurten, d'altres que només en sobresurt un, d'altres que queden amagats, de diferents colors i textures... i totes són normals.
Així doncs, pots estar tranquil·la perquè pel que ens expliques tens una vulva normal. De totes maneres, si notes molèsties o et fa mal, et recomanem que vagis al metge perquè pugui valorar-ho.
En aquest perfil a Instagram pots veure diferents vulves dibuixades, veuràs que n'hi ha moltes de diferents: https://www.instagram.com/the.vulva.gallery/
">
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat