Crec que l'he perdut
Bon dia. El cas és que fa unes setmanes li vaig dir al noi que m'agrada que estava enamorada d'ell, i que si no sentia el mateix, sisplau, que seguíssim sent amics igual que abans. No em va dir si sentia el mateix o no (ja sé que no sent el mateix) però no m'importava, pq l'estimava amb bogeria com a amic i no m'importava que no fossim algo més mentre pogués gaudir de la seva amistat. Però des que li vaig dir, gairebé no parlem, és tot molt incòmode. I ahir em vaig col·lapsar i vaig decidir bloquejar-lo per no tenir temptacions de dir-li algo. També vaig decidir oblidar-me'n, ja que seria el millor. Resultat: el vaig fer sentir molt malament i s'ha estat comunicant amb mi a través d'una amiga. La meva intenció no era fer-li mal, era simplement superar-lo per poder ser amics com abans, però tot m'ha sortit malament i ara no deu voler saber res de mi. Em serà impossible arreglar-ho, he ficat molt la pota i m'arrepenteixo moltíssim. Què puc fer??
P.D: Ns si algun dia llegiràs això. El teu nom comença per A i el meu per B. Et trobo moltíssim a faltar i m'encantaria arreglar-ho. Sisplau, perdona'm algun dia
Estrella Dorca

Hola anònima,
No entenc per què demanes perdó? Per declarar els teus sentiments a una persona? Això no és motiu per demanar perdó! Si és molt bonic!
Crec que l'únic error és intentar mantenir l'amistat com era abans. A vegades tenim tanta por que s'espatlli la relació que forcem les coses. És bo prendre's una mica de distància després de rebre aquesta resposta. Acceptar que algú no sent el mateix per tu no és fàcil i necessitem uns dies per assumir-ho i aprendre a oblidar aquesta persona.
Espera't un temps i mica en mica intenta apropar-te a ell. A veure com reacciona. Si continua amb aquesta fredor també et donarà una resposta sobre la seva manera de ser.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico