Necesitoo ajuda
M'aniré a quart d'eso a Irlanda, per fer-lo allà, i el meu nivell d'anglès és normalet, la meva pregunta és:
Com podria millorar el anglès sense anar a classes (ja hi vaig)?
Estrella Dorca

Hola!
La manera de practicar i millorar en un idioma és la immersió lingüística, és a dir, viure en un lloc on l'ús d'aquest idioma sigui la manera de sobreviure. De fet això és el que vas a fer a Irlanda, no?
Però si vols millorar i perfeccionar l'anglès des d'aquí ho pots fer mirant sèries en versió original i subtítols en anglès (per relacionar la sonoritat amb la paraula), i també podries fer trobades en anglès amb altres persones. Quedeu per fer un cafè i mentrestant parleu en anglès (en algunes poblacions hi ha intercanvis lingüístics per perfeccionar l'idioma).
També pots llegir algun llibre en anglès o fins i tot començar a xatejar amb algun irlandès/a en anglès.
Les possibilitats són múltiples!
Molts ànims!!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico