No sé si estic preparada
Hola, tinc 15 anys i estic amb un noi que en té 17 cap a 18, el cas és que ell ja no és verge, i jo si. Ell vol fer-ho però em diu que no ho probem perquè sóc més petita i encara no estic preparada i té raó. Per altra banda, sense haver de practicar sexe ja no sé com tocar-lo sense posar-me nerviosa, sobretot perquè penso en què pensarà ell sobre el que estigui fent. També conec a moltes parelles de la meva edat que ja han tingut sexe i això em tira una mica cap endavant. No vull que això s'acabi per la meva por al fracàs, què puc fer?
Mariona Busto

Hola Anònim!
Si no et sents preparada, és important que respectis el teu ritme, no hi ha pressa!
És completament normal que no sàpigues com tocar-lo, o com fer-ho, perquè ningú neix ensenyat. De mica en mica aniràs guanyant en experiència i seguretat i veuràs com aleshores ja no et poses tan nerviosa. Una manera d'anar-ne aprenent és preguntant-li a ell com li agrada que l'acaricien, com li agraden els petons, etc. Així sabràs millor per on començar.
Per tant, molta calma, zero presses i molta comunicació! Si encara no et sents preparada, no passa absolutament res. La teva parella ha de respectar-ho i acceptar-ho. Això no hauria de ser motiu perquè la vostra relació s'acabés.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat