Ejaculacions i primera vegada.
Bones Adolescents
Primer de tot agrair-vos la feina que feu!
Us explico el meus dubtes:
- El primer és que fa poc jo i el meu novio vam intentar fer-ho, haviem fet preliminars i el fet és que jo havia arribat a l'orgasme. Després vam intentar el que seria la penetració però no vam poder, no entrava, potser perquè ja no estava tant excitada després de l'orgasme. També he de dir que la té força gran. Que em recomaneu?
- El segon dubte que tinc és que ell té un petit problema, no és fimosis, però li costa molt de descobrir el gland i clar, costa moltissim que arribi a ejacular. Hi ha algun truc per excitar-lo més? Sk sempre ha d'acabar tocant-se ell perquè jo no puc fer que es corri...
Moltes gràcies!
Cristina Albó

Hola Soc jo!!,
Moltíssimes gràcies per les teves paraules, ens agrada saber que la feina que fem us és d'utilitat :) !
Pel que fa als teus dubtes, els copiarem i els respondrem a continuació:
• El primer és que fa poc jo i el meu novio vam intentar fer-ho, haviem
fet preliminars i el fet és que jo havia arribat a l'orgasme. Després
vam intentar el que seria la penetració però no vam poder, no entrava,
potser perquè ja no estava tant excitada després de l'orgasme. També he
de dir que la té força gran. Que em recomaneu?
Us recomanem que no us centreu únicament en la penetració. Que haguesis arribat a l'orgasme no hauria de ser un impediment per a que es doni la penetració, la vagina no es tanca quan arribem a l'orgasme, no és el final, igual que la penetració no ha de ser el final.
És important que sempre que hi hagi sexe, hi hagi curiositat, ganes i que us ho passeu bé. Si no podeu penetrar, de moment, doncs jugueu a altres coses. L'important és que no focis, ja que si hi ha dolor, no podràs passar-t'ho bé, i la diversió és un ingredient indispensable en les relacions sexuals.
Per tant, si us ho esteu passant bé i voleu penetrar, feu-ho, que va bé, genial, que no va bé, hi ha dolor o molèstia, aleshores pareu i seguiu jugant, si voleu, amb altres pràctiques.
• El segon dubte que tinc és que ell té un petit problema, no és fimosis,
però li costa molt de descobrir el gland i clar, costa moltissim que
arribi a ejacular. Hi ha algun truc per excitar-lo més? Sk sempre ha
d'acabar tocant-se ell perquè jo no puc fer que es corri...
Si quan el penis està en erecció, el gland no queda descobert o costa molt retirar la pell i deixar al descobert el gland, és possible que sigui fimosi. El millor seria que anés al metge a que li valori. Que no pugui ejacular quan l'estimules tu, no significa que no l'excitis, és possible que sigui per la mateixa fimosi.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com