Primera vegada molt urgent
Hola adolescents ara hos explico la meva situació:
Avui día 29 de juny era l’aniversari del meu novio,i habíem quedat a casa meva perque tenía casa sola y tal,llavors Ens vam posar molt calents y tal ,no teníem condó y era la meva primera vegada,ell ja ho había fet abans ,però el problema és que a l’hora de penetrar no entraba, vam fer preliminars y res, solament entraba molt poc, però feia mal,llavors ho vam deixar,ell Es va corre a fora ,al cap de dues hores cuan vaig anara al lavabo i em vaig eixugar hi había una mica de sang, dues gotes,el que em preocupa adolescents és si hi ha risc d’ haver-me quedat embarasada perque en teoría la regla m’ha de vindre d’aquí pocs dies ,es va córre fora y entraba solament la punta ,també si aixó es por dir haber perdut la virginitat...això es perder-la? També m’agradaría que m’aconsellesiu del que hauria de fer en aquesta situació,en plan: si prendre anticonceptiva o alguna cosa d’aquestes.M’encantaría que m’ajudesiu sóc novata en aquest tema i no m’agradaría tindre sorpreses.Gràcies.
Mariona Busto

Hola Anhonimeta!
Sempre que hi ha penetració sense preservatiu, hi pot haver risc d'embaràs no desitjat i també de contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS). Les probabilitats d'embaràs són molt més baixes que si hagués ejaculat dins de la teva vagina, però no podem dir-te que hi ha risc zero si hi ha hagut penetració sense preservatiu, ja que la marxa enrere no es considera un mètode d'anticoncepció segur. Així doncs, et recomanem que utilitzeu sempre preservatiu.
Pel que fa a l'anticoncepció d'emergència (la pastilla de l'endemà), s'ha de prendre el més aviat possible després de la conducta sexual de risc... per tant, ara ja faria massa dies que això va passar. Per tant, haureu d'esperar a veure si et ve la menstruació en les dates que estava previst. Si no et ve, et recomanem que et facis una prova d'embaràs per descartar-ho.
El sagnat pot ser pel trencament de l'himen. En relació a la virginitat, és un terme cultural, i es diu que una persona ha perdut la virginitat quan ha mantingut la seva primera relació sexual amb penetració vaginal, independentment de si s'ha produït sagnat o no, ja que l'himen pot haver-se trencat abans d'altres maneres.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat