sexe
l'altre dia ho vai fer per primer cop amb el meu novio (bueno ho vam intentar). El cas esqe a lhora de la penetracio em feia mal. va intentar de ficarla mes dun cop pero em seguia fent mal, aixi que vam parar. També em va seguir fent mal despres durant un temps. A que es degut que em faci mal i com puc solucionarho?
Mariona Busto

Hola usuari1!
Doncs el dolor pot ser per molts motius. Fixa't si estaves poc lubricada, perquè moltes vegades això pot dificultar la penetració i fer-la dolorosa. També recorda si estaves nerviosa, sol ser habitual les primeres vegades, i aquests nervis poden tensar la musculatura vaginal dificultat també la penetració.
La nostra recomanació és que aneu a poc a poc, sense presses. Que busqueu un moment on tingueu temps, on pugueu estar tranquils sense possibles interrupcions. No forceu la penetració, intenteu primer introduir un dit, després dos... sense que hi hagi dolor.
Si així i tot, observes que aquest dolor persisteix i no desapareix, et recomanem que vagis al ginecòleg perquè pugui valorar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat