Primera relació (homosexual)
A veure, jo fa un mes que estic surtin amb una noia, i em fa vergonya quedar amb ella, ja ens hem fet petons, però mai en públic, ni hem tingut cap cita. El problema és que tinc por del que digui la gent, i no sé què fer a una cita. Les dues som noves en això de tenir una relació.
Per cert també em fa cosa fer vídeo trucades, no m'agraden, de veritat em costa molt tenir una relació. A més no sé de què parlar amb ella en persona amb missatges. L'estimo, però no sé perquè em costa tant tot això.
Gràcies pel que feu, un petó 😊
Estrella Dorca

Hola!
Doncs tinc la sensació que la teva dificultat no té a veure amb l'orientació sexual sinó amb la primera relació sentimental i tota la vergonya que implica. És molt natural que en les primeres aproximacions a una persona que ens agrada, ens sentim incòmodes i no tinguem gaire clar com reaccionar. Per tant:
• Parla-ho amb la teva parella i compartiu sensacions
• Pacteu sobre la comunicació que tindreu (als vespres? a la tarda?...)
• Comenceu a quedar totes dues soles fent alguna cosa que us vingui de gust
• No t'atabalis amb els petons i demostracions d'afecte en públic... ja sorgiran!
Disfruta de la relació ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico