Orgasme femení
Hola fa poc vaig perdre la virginitat amb el meu novio i aquell dia no vaig arribar a l’orgasme. No li vam donar importancia perque sabiem que durant la primera vegada és molt dificil arribar-hi. Des de les hores ho hem seguint fent i el resultat ha estat el mateix. Ho hem probat de moltes postures i divereses vegades i podem estar 3h que no arribaria igualment. No sabem que fer perque ultimament ens rallem per aixo. Té por que el deixi perque no siguem compatibles en el sexe tot i que ja li he dit que això no passarà. Quan ho fem ell és capaç de corres dos vegades i jo cap. Tot i que sento plaer en algunes posicions, a vegades no moto casi res. He probat a masturbar-me a casa i si que he pogut tenir un orgasme tot i que hem costa moltisim. Potser es que no em conec molt bé encara no ho se. Espero que hem pogue ajudar.
Mariona Busto

Hola Anoonima18!
De mica en mica heu d'anar coneixent el vostre cos i el funcionament de la vostra sexualitat, així que paciència. No es tracta que no sigueu compatibles, sinó de pràctica i aprenentatge. Fixa't que sovint pensem que amb la penetració arribarem a l'orgasme de forma ràpida i fàcil (moltes pel·lícules així ho mostren), però moltes noies necessiten l'estimulació del clítoris, directa o indirectament, mentre practiquen la penetració per arribar a l'orgasme.
El clítoris serveix única i exclusivament per proporcionar-nos plaer, per tant, podeu provar què passa si l'estimuleu mentre practiqueu la penetració. Pots fer-ho tu o la teva parella (inclús tots dos), com preferiu! Recordeu també que la penetració no ho és tot, que hi ha moltes maneres d'obtenir plaer i aconseguir l'orgasme.
Dir-vos també que si esteu únicament pendents de l'orgasme, probablement aquest no arribi. Recordeu que l'objectiu ha de ser passar-vos-ho bé, gaudir, i la conseqüència de tot això podrà ser l'orgasme!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat