Vais fer una consulta
Vaig fer una consulta, dient que el meu xicot quan tenim sexe no ejacula però que necessitàveu més informació
Quan es masturba ejacula i quan el toco també.
Quin és el problema?
Cristina Albó

Hola noaa,
Disculpa que no t'hem contestat aquesta consulta, no sabem per què ens acaben d'arribar consultes antigues de cop, disculpa!
Val, si la teva parella si que ejacula quan es masturba i quan l'estimules tu, possiblement no es deixia anar en la penetració per un tema de confiança, por a fer-te mal, por a l'embaràs, etc...
El que podeu fer, és a poc a poc anar guanyant confiança l'un amb l'altre i anar veient com respon el seu cos. Però no t'amoïnis, no estàs fent res malament, de fet, no cal ejacular en penetració per a tenir relacions sexuals plaents i satisfactòries.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns de nou!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com