gland al descobert
Bon dia,
la meua pregunta es que quan el penis esta flacid puc retirar tota la pell sense cap problema del gland. Però quan estic trempat no la puc retirar al 100% pasa algo? al principi de tenir penetracions tenia por de que em pases alguna cosa però de momento no m'ha passat res. Però no se si es massa normal que no pugui retirar tota la pell quan estic trempat.
Cristina Albó

Hola joaquin,
Aquesta consulta pot anar lligada a l'anterior, ens dius en aquesta que quan tens una erecció no ots descobrir el gland del penis, és a dir, que no pots retirar la pell completament. I en l'altre consulta ens dius que no pots ejacular en parella.
I això pot tenir relació! el millor seria que fessis una consulta al metge i que valoressin si cal fer una operció de fimsosi.
Una abraçada i moltes gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
PSicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com
joaquin
Hola Helena!
No a l'altra consulta us deia que si que podia ejacular. Sempre he pogut. De fet quan em faig pajes em costa molt poc. En coit depen. A vegades molt poc a vegades mes. Pero sempre puc. Pero el que us deia es que mai he tingut un orgasme. Ni en pajes, ni en sexe oral ni de penetracio. Nomes un cop i ja fa anys de sexe oral. Com puc fer per tenir orgasmes??
I a esta segona pregunta. (Per aixo l'havia separat) us comentava que quan no tinc ereccio no tinc cap problema pero si estic trempat al maxim llavors puc arretirar la pell pero no al complet (com es veu a un vibrador per exemple) sino que nomes puc un 80-85% del gland. Es un problema aixo?
joaquin
Es com que el frenillo tira molt. Es posa de color blanc i tot del que arriba a tirar. Es podría trencar? que pasaría llavors?
Cristina Albó
Hola joaquin,
Ara entenc molt millor la teva consulta, gràcies per tornar a escriure'ns!
Pel que fa al tema que ejacules però no arribes a l'orgasme, el millor seria que consultessis amb el metge, en general en homes l'ejaculació va lligada a l'orgasme però hi ha homes que no ho vinculen i és important descobrir si és un tema de la teva resposta sexual en concret o si hi ha algun tema mèdic que s'hauria de valorar.
Pel que fa al tema de la pell del penis, pel que expliques sí que sembla un tema de fimosi. De fimosis hi ha diferents graus però és important valorar-ho i veure si seria indicat intervenir o no. El que podria passar és que el "frenillo" cedís (o es trenqués) i si això passa, pots sentir molt de dolor i en general hi ha sang.
Per tant, si pots, consulta amb un metge els dos temes ;)
Gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com